سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

هوای تبریز

 

امروز اول بهمن است

و هوای تبریز همچنان بهاری

این هوا بیشتر آدم را به یاد نوروز می اندازد

آسمان صاف، خورشید تابان و سردی ملایم

 

قبلاً شنیده بودم که پرفسور هشترودی گفته بودند که در آینده هوای آذربایجان همچون هوای شمال خواهد شد

از آب وهوای شمال کشور در زمستان خبری ندارم ولی هوای اینجا که خیلی ملایم شده

هوا عالی ست اگر کمبود آب نداشته باشیم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://mehdisajjadifar.sajjadifar.mehdi.com

سلام علی آقا
چینی نازک تنهایی تو را فقط یه زن خوب حلال سوت امیش البته خوشگیل موشگیل میتونه یر به یر کنه
آنوقت مجبور نیستی در سر در وبلاگت بنویسی
(به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من)
و دل ما رو خون کنی .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد