سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

گلدسته‌های حرم عسگریین(علیه السلام) فرو ریخت

در ایام شهادت بانوی دو عالم گلدسته‌های حرم فرزندانش امامین عسکریین علیهما السلام در سامرا توسط شیطانیان منفجر شدند. 

در انفجار نخست امروز ، گلدسته طلایی سمت چپ حرم کاملا تخریب شد و در انفجار دوم نیز گلدسته سمت راست حرم به طور کامل فرو ریخت.

بر اثر این انفجار ها ، سقف سرداب غیبت حضرت ولی عصر عج نیز به کلی فروریخت.

این تن بی سر را بی دست کردند.

 

برداشتی آزاد از وبلاگ مجید

از مولی متقیان امام علی(علیه السلام)در مذمت دنیا

 

سر منزلى که

 

ابتداى آن سختى و مشقت

و پایان آن فنا و نیستى

 

در حلال آن حساب است

و در حرامش عقاب

 

ثروتمندش فریب مى‏خورد

و فقیر و گدایش محزون مى‏گردد

 

چه بسیار کسانى که به دنبالش بدوند و به آن نرسند

و چه‏بسیار کسانى که رهایش سازند و به آنها روى آورد

 

هر کس با چشم بصیرت و عبرت به‏آن بنگرد به او بصیرت و بینائى بخشد؟

و آن کس که چشمش به دنبال آن باشد و فریفته آن‏گردد از دیدن حقایق نابینایش کند!.

 

 

سلامم را تو پاسخ گوی، در بگشای
منم من، میهمان هر شبت، لولی وش مغموم
منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور  
 منم، دشنام پست آفرینش، نغمه ی ناجور
نه از رومم، نه از زنگم، همان بیرنگ بیرنگم 
بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم

 

 

در نگاه کسی که پرواز را نمی فهمد، هر چه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.

 

 

این مطلب رو برای 24 اردیبهشت آماده کرده بودم که وقت نکردم

2 سالگی وبلاگ

  

 

 

یک نظر سنجی از مردم دنیا سوالی پرسیده شد و نتیجه جالبی به دست آمد از این قرار؛

سوال: نظر خودتون رو راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید؟

و کسی جوابی نداد... چون در آفریقا کسی نمی دانست غذا یعنی چه؟ در آسیا کسی نمی دانست نظر یعنی چه؟ در اروپای شرقی کسی نمی دانست صادقانه یعنی چه؟ در اروپای غربی کسی نمی دانست کمبود یعنی چه؟ در آمریکا کسی نمی دانست سایر کشورها یعنی چه؟؟!!!

 

 

آقا و خانم عزیز

تو هر صنفی، شغلی، لباسی، تیپی، شکلی و ... که هستی

نماز را فراموش مکن

التماس دعا