سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

چاقو کشی در تهران و یک نقطه دیگر

صدا و سیما بعد از حادثه چاقو کشی و مرگ یک نفر در تهران در برنامه گسترده و صدالبته ضروری به نیروی انتظامی به خاطر سستی در عمل به وظیفه و مردمی که فقط نظاره گر بودند تاخت. ولی متاسفانه در این بین اشاره ای به عملکرد خود صدا و سیما نکرد که باعث این همه بی تفاوتی مردم بیشتر از خودشان است. مردمی که در ماه مبارک رمضان و در سریال جراحت شاهد مرگ سریدار خانه به علت عدم بی تفاوتی و از جان گذشتگی او و فراموشی مرگ آن حتی از طرف خانواده ای که به خاطر آنها جان خود را از دست داد.

آیا مردمی که اینها را می بینند دیگر دست به خطر از بابت دیگران می کنند، و یا صداوسیمای آذربایجانشرقی در یک دوربین مخفی از مردم درخواست موبایل جهت تماس ضروری می کند و بعد دروبین را در جیب گذاشته و می رود تا عکس العمل مردم را بداند و خواسته  یا ناخواسته این را به مردم القاء می کند که از کمک به دیگران امتناع کنید.

می گویند روزی سواره ای بر پیاده ای خسته می گذشت و رحم بر آن آورد و از اسب پیاده شده تا او نیز کمی سوار اسب شده و خستگی درکند، ولی پیاده بعد از سوار شدن اسب را تاخت تا دررود. صاحب اسب از پشت سر گفت؛ اسب را ببر ولی این ماجرا را به دیگران نگو که می ترسم دیگر سواره ای به پیاده ایی رحم نکند.

و ما این چنین مواردی را بلند داد می زنیم تا همه بداند و چنین کلاهی سرشان نرود.