سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

انتقاد

یک نفر در 22 مرداد ماه 1393:

ای بیسوادها، متحجرها، ترسوها، بی شناسنامه ها، بزدلها، جهنمیها

انتقاد کنید !!!!!

به نظر شما آیا این درخواست حسن آقا فریدون دعوت به انتقاد است و یا تحریک به آشوب

و خدا را هزاران مرتبه شکر که ایشان حقوقدان هستند

و اگر ایشان سرهنگ بودند چه می کردند. ؟!!

بزدلی

بنده مدتهاست که تفکر و گوش دادن به حرفها و کارهای سیاسی را رها کرده ام ولی توهین و برچسب زدن را نشانه بزدلی می دانم نه قدرت 

در ثانی لرزیدن دیگران را نیز به حق می دانم چون به نظرم مالک اشتر نماینده امام در مذاکره نیست بلکه ابوموسی اشعری جلودار است. 

مذاکرات قبلی جنابعالی و پلمپ سایتها هنوز در خاطره هاست. 

و مذاکره کننده ای که از یک موشک دشمن بترسد بزدل که نه، مگس دل هم نیست 

پس با این نماینده ها لرزیدن که چه عرض کنم، یخ باید زد.