سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

استاد شهریار و پان ترکها

استاد شهریار هم با پان ترکها هم مخالف بود.

 

1- استاد در اشعاری که برای مردم قفقاز(ایران شمالی) سروده آنها را به بازگشت به موطن اصلی دعوت می کند.

در حالیکه پانها در سراب جدائی بسر می برند.

 

2- استاد بهترین و مشهورترین اشعار در مدح امام شیعیان سروده در حالیکه پانها در آرزوی پیوستن به جایی هستند که بعد از استقلال از شوروی کمونیستی(که ضد دینی اش زبانزد است) مذهب تشیع و اسلام را از دین رسمی کشور برداشته و بجای آن تبلیغ مسیحیت و وهابیت را آزاد گذاشتند. و اینچنین بود که تشیع در جمهوری آذربایجان از 90% به 70% کاهش یافته است.

 

3- شهریار سوزناکترین اشعار در مراثی امام حسین(ع) سروده است در حالیکه در وعده گاه پانها عزاداری و گرفتن مراسم برای سیدالشهدا قدغن می باشد.

 

4- استاد در مجموعه شیرین حیدربابا یه سلام چنین می سراید: در بیشه زارها گرگها را گرفته و خفه کن. در حالیکه آنها طوری از گرگ صحبت می کنند و نماد آن را نشان می دهند و مانند گرگ زوزه می کشند، گویا گرگ از انسان  و انسانیت هم جلوتر است.

 

در آخر این نکته را متذکر شوم افرادی با صفات بالا در جامعه ایرانی الحمدالله بسیار کم می باشند و اکثرا افرادی که به نادرست در لیست بالا قرار می گیرند چنین افکاری ندارند بلکه بیشتر سوءاستفاده وطن فروشها از خواست واقعی و بحق آنها در رعایت عدل و درخواست پیشرفت استان خود می باشند. که پیشرفت هر استان = پیشرفت کشور است.

 

گرَم خون ریخت دشمن،  شهریارا

به خون دانی چه بندم نقش،‌ ایران

 

مولی متقیان امام علی علیه السلام

 

هر آمدنی را رفتنی

هر انتصابی را عزلی

خوشا بحال آنانکه

در طاعت خالقند

در عبادت مخلوق