سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

برف

 

ابرهای آسمان تبریز بعد از مدتها انتظار، درب انبار برف را باز نمودند

فکر نکنم این برف سودای آب شدن داشته باشد

برای دیدن نتیجه باید منتظر ماند

پائیز که تمام شده پس منتظر آخر شب می مانیم

راستی تهران منتظر برف باش آخر شب هم نرسد اول روز فردا آنجاست


هوای تبریز

 

امروز اول بهمن است

و هوای تبریز همچنان بهاری

این هوا بیشتر آدم را به یاد نوروز می اندازد

آسمان صاف، خورشید تابان و سردی ملایم

 

قبلاً شنیده بودم که پرفسور هشترودی گفته بودند که در آینده هوای آذربایجان همچون هوای شمال خواهد شد

از آب وهوای شمال کشور در زمستان خبری ندارم ولی هوای اینجا که خیلی ملایم شده

هوا عالی ست اگر کمبود آب نداشته باشیم