سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

آخرین امید

بعد از سپری شدن عمر مفید ماهواره امید، پیامهای smsی آن هنوز هم صادر می شود در آخرین موردی که بنده رویت کردم و به نظرم زیبا آمد.

پیام ماهواره امید:

به آمار زمین مشکوکم، اگر این سطح پر از آدمهاست پس چرا یوسف زهرا تنهاست؟

زمستانی در بهار

قدیما می گفتند زمستان یه روزشو به بهار میده تا بهار زودتر برسه

ولی مثل اینکه این هم عوض شده

و تا وقتی که زمستان سرما و برف دی و بهمن را به مردم و طبیعت نچشونه دست بردار نیست

حالا گیرم فروردین باشد، اردیبهشت یا خرداد

...

زمستان است

برف، بهار و تبریز

 

برفی که در زمستان همه روزه منتظرش بودیم الان در تبریز شروع به باریدن گرفته. 

آن هم چه برفی

...

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ 

سال

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام

 

* * * * * 

تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق

هر دم آید غمی از نو به مبارکبادم