سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سلام آقای موسوی

جناب آقای موسوی دیروز به خاطر علاقه و محبتی که قبلاَ در دل به شما داشتم استغفار و توبه نمودم.

و امیدوارم خداوند متعال توبه مرا بپذیرد.

انشاءالله

..............................................

موج سبزتان فراگیر نشد و موج وحشت و بی قانونیتان نیز به لطف الهی خفه خواهد شد.

خدوندا ما لحظه ای به خودمان وا مرهان

..............................

دوستانتان می خواستند که شما آرای خفته را بیدار کنید، اما نمی دانستند که

خفته خفته را کی کند بیدار

.............................

جنابعالی قبلاَ در قسمت خاطرات شیرین مردم جای داشتی و الان هم در قسمت شیرین خاطرات امریکا، انگلیس، اسرائیل و فرانسه جای داری.

والعاقبة للمتقین

..............................................

 و در آخر آقای موسوی این را بیاد داشته باش

و مکرو مکروالله و الله خیر الماکرین

نظرات 2 + ارسال نظر
شاه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.chashm.blogsky.com

شما از همان افرادی هستی که موافق احمدی نژاد است ولی تفاوت شما با بقیه ی آنها این است که باهوش ترید وبسیار زیرکانه آقای موسوی را ویران می کنید

الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
امید وارم هر چه زودتر حقیقت بر ملا شود تا همه اسوده خاطر شوند.
موفق باشید و منتظر حضور سبزتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد