سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

چند حدیث گهربار از امام زمان (عج)

ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم، که اگر جز این بود گرفتارى‌ها به شما روى مى‌آورد و دشمنان، شما را ریشه کن مى‌کردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانى کنید.

 

زمین خالى از حجّت خدا نیست، یا آشکار است و یا نهان.

 

براى تعجیل فَرَج زیاد دعا کنید، زیرا همین دعا کردن، فَرَج و گشایش شماست.

 

علم و دانش ما به خبرهاى شما احاطه دارد و چیزى از اخبار شما بر ما پوشیده نمى‌ماند.

 

نادانان و کم خردان شیعه و کسانى که بال پشه از دیندارى آنان محکمتر است، ما را آزردند.

 

 

چهل حدیث گهربار از امام زمان (عج(

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ابجی بی نشان پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام بر برادر بزرگوار
خوبی؟
حدیثهای قشنگی بود
خسته نباشی
موفق باشی

بی نشان دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
خوبی؟
وبلاگم به روز شده
منتظرت هستم

در بیابان خیال از غم دوری یار همچنان در انتظار

در تمنای وصال از گزند روزگار همچنان در انتظار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد