سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

آرزوها

در دلم بود که آدم شوم اما نشدم

بی خبراز عالم شوم اما نشدم

 

بر در پیر خرابات نهم روی نیاز

تا به این طایفه محرم شوم اما نشدم

 

هجرت از خویش کنم خانه به محبوب دهم

تا با سماء معلُم شوم اما نشدم

 

از کف دوست بنوشم همه شب باده عشق

رسته از کوثر و زمزم شوم اما نشدم

 

فارغ از خویشتن و واله رخسار حبیب

همچنان روح مجسم شوم اما نشدم

 

سر و پا گوش شوم پای بسر هوش شوم

کز دم گرم تو مَلهُم شوم اما نشدم

 

از صفا راه بیابم بسوی دار فناء

در وفا یار مسلم شوم اما نشدم

 

خواستم برکنم از کعبه دل هر چه بت است

تا بر دوست مُکرَّم شوم نشدم

 

آرزوها همه در گور شد ای روح خبیث

در دلم بود که آدم شوم اما نشدم

امام خمینی(ره)

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رضا (معصومی) یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://masoumi-free1387.blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگ بسیار خوب داری
واقعاْ زحمت کشیده ای
موفق باشید
معصومی

ابجی بی نشان جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام
خوبی داداشی؟
شعر قشنگی بود
وبلاگ ما هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد