سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

میلاد مبارک

حضرت فاطمه (سلام ‌الله ‌علیها):
خدا اطاعت از ما را رشتۀ سامان دین و امامت ما را مایۀ ایمنی از تفرقه قرار داده است.

فرخنده میلاد کوثر نبی مبارکباد

نظرات 3 + ارسال نظر
ماتیلدا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام علی آقا...

این ولادت بر شما هم مبارک باشه...
کامنتتون رو خوندم...من قصد جسارت به کسی رو نداشتم...اگر از حرفهای من رنجیده شدید معذرت...
نظرم رو گفتم...شما بیش از هر کس دیگری حق آب و گل دارید ... نبودنتون مساوی با نبودن پایه ی اصلیه وبلاگه...
خوشجال میشم همه با هم یا علی بگیم و بلند شیم و وبلاگمون رو جزئ پر بیننده ترین وبلاگ های سال کنیم...

بی نشان پیشنهاد داده که یه وبلاگ دید بسازیم...چون خودش و صندرا پسوردشون رو فراموش کردن...
شما نظرتون چیه؟...
کاش یک روز و ساعت خاص رو مشخص کنیم و همه ی بچه های نویسنده ی وبلاگ رو مسنجر باشن که درباره ی وبلاگ مفصل صحبت کنیم و به نتیجه برسیم...
میشه روش فکر کرد؟

ابجی بی نشان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ق.ظ

نیمه شب بود و هوایی تاریک دل من را به سیاهی می برد

ترسی از پیش نبود. من و آن تاریکی می رفتیم

به همان نا به کجا آباد شب

ناگهان نوری زد که مرا می آزرد

آخر آن من که در آن تاریکی خانه ای ساخته بودم ز سکوت

با همان نور به رسوایی بی چارگییم می رفتم

ولی انگار که من همچنان منتظرم

شاید آن شب که مرا نیمه شبش می خواند

در پس روشنی روز به سراغم آید

ابجی بی نشان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام بر داداش بزرگوار
خوبی ان شا الله
منم تولد حضرت زهرا رو به همه مادران ایران تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد