سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

امام حسین(علیه السلام)

آنچه را طاقت نداری، به عهده مگیر

به آنچه نخواهی رسید، مپرداز

آنچه را قادر نیستی، به شمار میاور

جز به اندازه ای که سود می بری، هزینه مکن

پاداش، جز به اندازه کارکرد خویش، مخواه

جز به فرمانبرداری از خدای سبحان که به دست آورده ای، شادمان مشو

جز آنچه که خود را برای آن شایسته می بینی، دریافت نکن

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://atava-arta.blogfa.com

قیام وحدت
به راهبری آقا پروفسور ابراهیم میرزایی

جان جهان......

پروفسور ابراهیم میرزایی : از ره غفلت به گدایی رسی گر به خودآیی به خدایی رسی به خودآ

سامی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام عزیز برادر

تصورکردم حرفم باعث رنجشت شده

منتظر بودم بیایی وبلاگم

که اومدی

به جان خودم علی ازاین بی حالی بچه های وبلاگ گروهی

به شدت عصبیم و اصلا دلم نمی خواد مدیرشتو تودستم

بگیرم

همه هدف من توبودی که فقط دونفری وبلاگ بزنیم

ولی جناب فرمودی تعدادبیشترباشه بهتره

اینم وضعش ببین چه طورپیش میره ؟

علی جان بهتره تو هم ازنوشتن توش انصراف بدی بی خیال

شی

ویک اعتراف

خیلی آقایی

ازبین بچه ها توبیشتر به یادم هستی

ارادت دارم بهت بیشتراز گذشته

علی یارت

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد