سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

حسینی/زینبی/یزیدی

یا حسین علیه السلام

نظرات 4 + ارسال نظر
عقیل خان جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ق.ظ http://anymous.blogfa.com/

سلام

خوبی


وبلاگ گروهی به روز شد


بدو بدو بیا که وبلاگ خودم هم به روز شده نظر ندادی

... شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

عالی بود

حامد یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://barananeh.blogfa.com

خیلی وقت است با خود به این می‌اندیشم که کدام طرفی هستم؟ بیشتر از این می‌ترسم از آنانی باشم که شب عاشورا تاریکی شب را غنیمت شمردند و از دو قدمی سعادت برگشتند...

سامی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام علی جان

امیدوار م حالت خوب باشه که هست

زنده باشی

ایشالاه به وقتش ظهورمیکنم ( نیشخند )

هنوز زوده ( بازهم نیشخند )

باشه به خاطر توکه برام خیلی عزیزی ایندفعه اسم خودمو

میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد