سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

عید غدیر خم مبارک

روز تکمیل دین با امامت امام علی علیه السلام مبارک

غدیر خم

غدیر , ولایت علوی , سرور نبوی

غدیر در سایت تبیان

پایگاه امام علی علیه السلام

نظرات 4 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام

ممنون ازگلت باوفا

خودت میدونی من کی هستم علی جان ( س )

هرزگاهی بیاوبلاگم کامنت بگذار

دست حق یارت

... یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

دعاگوتیم بامرام

... جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

بازهم این وبلاگتو بردی به خواب عمیققققققق

ای علی تنبلللللللللللللللل ( خشم )

... دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

الان چه وقته خوابه عزیزبرادرررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد