سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

شهادت امام فاطمه(س) تسلیت باد

پیامبر اکرم صل الله علیه و آله:

 

- علی را دوست نمی دارد مگر مومن و او را دشمن نمی دارد مگر کافر.

 

- علی با حق و حق با علی است، هیچگاه علی از حق و حق از علی جدا نخواهند بود.

 

 

 

شهادت موالموحدین، امیرمومنین، امام پارسایان، امام علی (علیه السلام) بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد .

 

 

 

معاویه، بعد از شنیدن خبر شهادت امام علی علیه السلام گفت:

«پاسخگوی تمام علوم از دنیا رفت»، برادر معاویه عتبه که در کنارش بود گفت این را آهسته تر بگو که مردم متوجه نشوند، معاویه گفت: خاموش باش بگذار تا جهانیان بفهمند که علی عالم به علوم اولین و آخرین بوده.
نظرات 2 + ارسال نظر
سرخ سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام علی آقا. سلامت و پر صلابت باشی. منم شهادت امام علی (ع) رو به شما شیعه آن حضرت تسلیت عرض می کنم

بی نشان چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.bineshan-17.blogfa.com

سلام
خوبین؟
شهادت حضرت علی (ع) رو به شما تسلیت می گم
وبلاگ آشنای غریب به روز شده
منتظر حضور سبزتون هستم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد