سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

انتظار

 

السلام علیک یا ابا صالح المهدی

 

- پیامبر اسلام(صلی الله و علیه و آله):

انتظار فرج از سایر عبادات افضل است.

 

- پیامبر اسلام(صلی الله و علیه و آله):

جماعتی از سمت مشرق خروج می کنند و مهیا می کنند سلطنت را برای مهدی.

- امام سجاد(علیه السلام):

هر که در ایام غیبت قائم(ع) در ولایت و دوستی ما ثابت قدم باشد، هر آینه خدای تعالی عطا می کند به او اجر هزار نفر شهید را که مانند شهدای بدر و احدند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.saeedbizar.persianblog.ir

قبول دارم اما من قید باشگاه رو زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد