سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سال نو مبارک

فـرا رسیـدن تحقق وعده الهی مبنی بر زنده کردن دوباره، و زندگی دیگربار طبیـعت بر همه زنده اندیشان مبارکباد.

عیدتان مبارک

نوروز علاوه بر شروع بهار عیدی دگر بر ایرانیان است و آن عید اقتدار و عظمت علم ایرانیان است که قرنها پیش پایان گردش زمین بدور خورشید و شروع دوباره آنرا اندازه گیری کرده بودند. زمانی را که هنوز هم اکثر کشورها از اندازه گیری و شناخت آن ناتوانند. و دستاوردهای علمی ایرانیان در سال گذشته نشان داد که ایران می تواند دوباره بر قلل علم تسلط یابد، و بر این فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) جامه عمل خواهد پوشید که اگر علم در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین ایران بدان دست خواهند یافت.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سامی یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام وسال نو...مبارک

میگم علی ....مااخرازدست تو..اروزبه دل ازدنیامی ریم

به روزمی کنی...ولی یه بارمحض رضای خدا..و..خلایق نتی

نمیایی بگی....سامی من اپ کردم...بیااونورا

ببین چقدردوستت داریم که دعوت نشده هم ....خودمون

میهمون بلاگت میکنیم

باز...موقع به روزشدن....مارو..ازقلم بنداز

ای اماننننننننننننننننن

خوش باشی دوست من

یاحق

سامی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://martek.blogfa.com

ملالی نیس عزیزمن

بنده به این دعوت نکردنا..عادت کردم...

راستی علی میخوام بهت یه پیشنهادبدم

امیدوارم که قبول کنی......و.....بهم اعتمادداشته باشی

اماقبل ازاون....بهت بگم که ....سال تحویلی....شماراهم

دعاکردم..یعنی همه دوستان وبلاگ نویسمونو..دعاکردم

واماحرف اصلیم

می خوام یه وبلاگ مشترک....توی سوریس بلوگفابزنیم

و.....باهم اداره اش کنیم

چطوره....؟؟؟

اگه موافقی و..بهمون اعتمادداری .....بسم الله

منتظرجوابت هستم

درضمن نگی چیزی واسه نوشتن ندارم که بدجوری اخمام

توی هم میره....چون...می بینم قلم توانایی داری

ولی کمی سست کارمیکنی.....البته ببخشیدکه اینقدررک

حرف زدما.....

....

یاحق

سامی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://martek.blogfa.com

راستی یه چیزی یادم رفت بگم

اگه بااین پیشنهادموافقی یه ای دی بده....تابتونیم

درموردشکل واسمش....چندکلامی باهم صحبت کنیم

یابهم ایمیل بزنیم

موفق باشی

بدرود

سامی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلامی دوباره

علی این کامنتدونی سوریس بلوگ اسکای منودق داد

گاهی دلش بخوادبازمیکنه

گاهی...نخواد..دیگه هرچی...التماسش هم بکنی

بی فایده اس

ببین تایادم نرفته بگم

ای دی من اینه

که توی کامنت میگذارم

اگه مسنجرداری ادم کن

اگه نداری....ناچاریم...به هم ایمیل بفرستیم

وامادرمورد....تعدادافراد

من درحال حاضرکسی روندارم...اگه توداری....بهش

پیشنهادمنو....بده.....ولی به نطرم...دونفره وبلاگ اداره کردن

خیلی بهتراز..چندنفره....

منتظر....کامنتت هستم

یاحق

سامی سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://martek.blogfa.com

علی جان

چشم انتظارجوابتما...

تصمیم نهاییت چیه

اسم وبلاگ روچی میخوای بگذاری

زودتربهم خبربده

سامی پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://martek.blogfa.com

علییییییییییییییییی

پسر.........جون....

چی شد..میخوای یانه

موافقی یانه

سامی پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ http://maretek.blogfa.com

نه علی جان

من ایمیلی ازشمانداشتم

شایدای دی منودرست نزدی

برای اطمینان خاطردستی اینجامیگذارم

ومیخوام که دوباره برام بفرستی

samee_500@yahoo.com

سامی پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام علی آقای گل

ممنون ازایمیلت...خوندمش...ولی...ازدستت گله دارم

....

ببین پسر...من دوست ندارم...یه وبلاگ نویس....اینجوری خودشو..دربرابر

نویسنده های دیگه حقیرببینه....

وبگه من اهل قلم نیستم....

یادت باشه

وقتی عزمتوجزم کردی برای وبلاگ زدن...یعنی توانایی نوشتن روداری ومیتونی

همون چیزی باشی....که توی دیگرون هست

پس ....

دیگه اینجوری نگو.... و.... وقتی میخوای چیزی بنویسی... دست ودلت رو...

یکی کن....بعد...شروع کن به نوشتن

...

علی جان

اسم شما.. منوبه یاد ...دوست وبلاگ نویسم ( دلخستگی های قاصدک ).... که

هم نام شمابود....می اندازه

من وبلاگ نوشتنمو.... مدیون اونم...که بهم یادداد....برای خودم بنویسم

وبه امید... تمجیدوتحسین بازدیدکننده... توی وبم.... مطلب نگذارم و... وقتی

قراره یه کاری روشروع کنم..... همت به خرج بدم... تلاشمودوبرابرکنم

وبی اهمیت وسطحی به روزش نکنم........

...

کلام آخر

دوست خوب من

بایدکمی صبرکنیم...تا ببینم بچه ها..به این پیشنهادبنده ... جواب مثبت می دن یانه

اون وقت قدم بعدی روبرمی داریم

...

پاینده وسلامت باشید

یاحق










برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد