سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد

رحلت پیامبر اسلام و فرزندانش امام حسن و امام رضا علیهما السلام تسلیت باد

امام رضا علیه السلام فرمود:

 

مومـن، مـومـن واقعى نیست، مگـر آن که سه خصلت در او بـاشــد ؛

 

سنتـى از پـروردگـارش و سنتـى از پیـامبـرش و سنتـى از امـامـش.

 

اما سنت پروردگارش، پـوشاندن راز خود است.

 

اما سنت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است.

 

اما سنت امامـش، پس صبر کردن در زمان تنگدستـى و پریشان حالى است.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دل دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://montazer-zaman.blogsky.com

سلام
مطالبتون خیلی قشنگه
به من هم سر بزن

سامی دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://martek.blogfa.com

علی ای کاش بتونی این کامنتموببینی

ظاهراوبلاگ تو....فقط حق ثبت یک کامنت رو...توی روز

میده

من ای دیموگذاشتم

اگه مسنجرداری....یامیتونی ایمیل بزنی

جواب این سوالموبده

ببین مدرحال حاضرکسی روندارم که بیاد..توی نوشتن

کمکمون کنه

اگه توسراغ داری بهش بگو


ببین قبول میکنه

یاحق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد