سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

درد دل

سلام بر همه دوستان بخصوص عزیزانی که وب دارند:

بتازگی در مراسمی بودم که فردی آماری از جمهوری آذربایجان می داد (البته نتوانستم منابع سخنش را بخواهم) که می گفت در زمان شوروی درصد شیعیان 92 % بود ولی بعد از استقلال و با تلاش و تبلیغات وهابیون درصد شیعیان کمتر از 50 % می باشد. که با گذشت چند روز نتوانسته ام تلخی کاهش یاران امام حسین(علیه السلام) را از یاد ببرم.

 

آری چه کسی می دانست در کشوری با جمعیت 92 % عزاداری برای امام حسین(علیه السلام) قدغن شود.

 

دوستان وبلاگی و کسانی که شاید به وبلاگ بنده سری بزنند،

بیائید حداقل پاس نعمت کنیم و زینب(س) را در راه کربلا همراهی کنیم و تنها نگذاریم.

بیائید با زینب(س) در اربعین وارد کربلا شویم.

 

بیائید برای اربعین حسینی اگر مطلبی هم ننوشتیم حداقل عرض تسلیتی بگوئیم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ http://hezartoyezehn.blogfa.com/

سلام علی جان
ممنون که سر زدی
می خواستم بگم بهتر ه در شیعه بودنمونو گل بگیریم که فقط ادعای شیعه بودن داریم
خوش باشی علی جان زیر سایه اقا مرتضی علی

سامی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام علی جان

مطلبت روخوندم............

انشاء الله که امسال اربعینی بهتر......داشته باشیم

درپناه حق......

سمیرا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام
حتما این کار رو می کنم .
ممنون سر می زنی به وبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد