سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

عید غدیر خم مبارکباد

غدیر

روز اتمام رسالت آخرین نبی(ص)

روز تضمین دین از انحراف و انقراض

روز تکمیل دین

روز ناامیدی کفار

روز ولایت عهدی امیرمومنان علی (ع)

غدیر در قرآن:

قبل از انجام غدیر: «ای پیامبر! موضوعی را که به تو دستور دادیم به مردم ابلاغ کن که اگر ابلاغ نکنی رسالت خدا را انجام نداده ای. و خدا تو را از هر گونه خطریکه متوجه تو باشد در امان خواهد داشت.» مائده/67

بعد از غدیر: «امروز دین شما را کامل و نعمت را بر شما تمام گردانیدم و دین اسلام را برای شما پسندیدم.» مائده/3

«کفار امروز از برچیده شده اسلام ناامید شدند پس دیگر از آنان نهراسید ولی از من بترسید.»

 

گفتار پیامبر(ص) در غدیر:«همانا خدا، مولای من است و من مولای مومنین هستم و اولی و سزاوارترم بر آنان از خودشان، پس هر کس که من مولای اویم علی(ع) مولای اوست. بار خدایا دوست بدار آن کسی را که او را دوست دارد و دشمن دار آن کسی را که او را دشمن دارد و یاری فرما یاران او را و خوارگردان خوارکنندگان او را و او معیار و میزان و محور حق و راستی قرار ده.»

 

 

و آیا می دانید که علامه امینی کتاب الغدیر را جهت اثبات حادثه غدیر به نگارش درآورد.

و آیا می دانید که علامه این کتاب را بعد از مطالعه بیش از ده هزار جلد کتاب و رساله از سراسر جهان به نگارش درآوردند.

و آیا می دانید منابع و نقل مدارک الغدیر بیش ده هزار جلد می باشد.

و آیا می دانید مخالفان ضمن قبول حادثه غدیر فقط اذعان می دارند که منظور پیامبر از مولای اشاره به پسر عمو بودن است. که بهتر است آنها فقط به عظمت آیات نازله توجهی کنند. و آیا قبل از آن هیچ کس نمی دانست که پیامبر(ص) امام علی(ع) پسر عمو هستند.

 

خداوند متعالی همه را به راه راست هدایت کند. انشاءالله

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سامی جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:05 ق.ظ http://martek.blogfa.com

سلام علی جان
عیدگذشته ات مبارک
خوش باشی عزیز
می خواستم بابت اومدنت تشکرکنم وبگم که من برای ۲۵ دیماه
ویموبه روزمیکنم
خواستی سری بزن
یاحق

سامی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* ________سلام ____
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* ______به روزشد__
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
http://martek.blogfa.com
خوشحال می شم سربزنی
موفق باشی
بدرود

رضا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ق.ظ http://hezartoyezehn.blogfa.com/

سلام
ای کاش بتونیم فقط و فقط به راه علی علی وار عمل کنیم نه چیزی بیشتر نه چیزی کمتر
ممنون از حضورت
زیر سایه اقا مرتضی علی بهترینها رو برات ارزو می کنم علی جان

محمد رضا جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.aslani.blogsky.com/

سلام ...
عیدت مبارک
خیلی جالب بود .موفق باشی...

سامی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام دوست من
.........
9..بهمن چهل عرفان هست
یکی ازدوستان پیشنهاددادبرای اون روز...بریم توی وب عرفان وبراش حرفامونوبنویسیم
...
اگراون روزیادت موندحتمابرای ارامش روح ان مرحوم کامنتی بگذار
یاحق [بدرود]

سامی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام دوست من

اومدم تاباردیگه...روزچهلم جناب مرحوم (( آقا عرفان )) رابه شمایادآوری کنم

امید است که در....9...بهمن ....باگذاشتن کامنتی دروبلاگ ایشون...

موجب شادی روح شان شوید

....

موفق باشید

...

یاحق
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد