سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

عید مبارکباد

می خواستم از قربان بگویم و از عید قربان بنویسم و تبریک عید را...

و اول صبح با این بهانه به سر وبلاگ رفتم. و وبلاگ حدیث دل را نیز باز کردم تا ببینم بروز است یا نه.

آری بروز بود و مطلبی را از یکی از جانبازان شیمیایی زده بود، که دلم را سوزاند

آری جانبازی که شاید تا حالا شهید شده بود.

و دور از انصاف بود این را رها کرده و در مورد عید قربان بنویسم

چون قربانی و قربانگاه اینجاست، در همین چند قدمی

آری قربانیانی که خود را قربان وطن و اسلام کردند و ما بجای قدردانی چه ها که نگفتیم.

آری خود ما بودیم که در چند سال اخیر به بهانه ادامه جنگ شهیدانمان را جنایتکار جنگی دانستیم و جانبازان و جبهه رفته هایمان را مانع پیشرفت.

و کاش حداقل انصافمان به اندازه دیگران بود. مثل دبیرکل وقت سازمان ملل آقای دکوئیار که در یکی از مصاحبه های اخیرش ادامه جنگ را حق ایران دانسته و تائید می کرد که اگر نبود ادامه جنگ و پافشاری ایران، حقش را نمی دادند.

و خداوند حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانیکه خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.(رعد/11)

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://barayekhodam.blogsky.com

سلام علی بهن حق میدم اما صدای نمو تو الان چرا به گوش کسی نمیرسه؟
به هر حال اگه دوست داشتی منو بلینکون اگه هم نه بیا سر بزن نظر بده اگرم اصلا نه فقط بیا م سر بزن

شکوفه شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ...

فرا رسیدن عید سعید فطر و تحویل سال نو میلادی بهتون

تبریک می گم ...

ممنونم ازا ینکه بهم سر زدی ....

در پناه حق

سامی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ http://martek.blogfa.com

سلام علی
اینبارمطلبت روبااتشیاق بیشتری خودنم
داری به وبت جون میدیها
افرین
منم وبم به روزشده
منتظرتم دوست همیشه همراه
بهت ارادت دارم و
برات همیشه ارزوی سلامتی وبهرزوی دارم
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد