سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

امام صادق علیه السلام

مالک بن انس:

هیچگاه ندیدم ایشان [امام صادق علیه السلام] را مگر بر سه خصلت نیک، یا نماز مىخواند و یا روزه دار بود و یا به تلاوت قرآن مشغول بود و هیچگاه ایشان را بىوضو ندیدم.


ابوحنیفه:

فقیهتر از جعفر بن محمد بچشم ندیده ام.

 

ابن ابى حاتم:

امام جعفر صادق(علیه السلام) شخصیت مورد اطمینانى است که نیاز نیست درباره او از کسى پرسش شود. 

 

شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد

شبکه امام صادق (ع)

 

سوگنامه صادق آل محمد صلی الله علیه و آله

 

وصایای امام صادق علیه السلام، هنگام شهادت

 

امام صادق (علیه السلام) از دیدگاه ائمه و اعلام اهل سنت

 

احادیثی از امام صادق علیه السلام

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحیده شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.rosflower.blogfa.com

عالی لینکت می کنم با اجازه

عرفان سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ب.ظ

¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
http://sanason.blogfa.com
وبلاگ ناگفته ها
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)
سلام دوست خوبم
مطالب وبتان عالی ودلنشین بود
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)
چشم انتظارحضورشما
عرفان


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد