سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سعدی

یکی از بزرگان گفت پارسایی را: چه گویی در حق فلان عابد که دیگران در حق وی به طعنه سخنها گفته اند؟

گفت: بر ظاهرش عیب نمی بینم، و در باطنش غیب نمی دانم.

 

هرکه را جامه پارسا بینی

پارسا دان و نیک مرد انگار

 

ورندانی که در نهانش چیست

محتسب را درون خانه چه کار

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عبد درگاه علی سید علی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ http://fotros128.blogfa.com/

دید مجنون را یکی صحرا نورد
در کنار بادیه بنشسته فرد
صفحه اش از خاک انگشتان قلم
مینویسد نام لیلی دم به دم
گفت مجنون شیدای چیستی
مینویسی نام بهر کیستی...
گفت مشق نام لیلی میکنم
خاطر خود را تسلی میکنم
چون میسر نیست مارا کام او
عشق بازی میکنم با نام او
یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی یا علی

صابر چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.aslani.blogsky.com/

سلام
علی جون
ای ول باز هم مثل گذشته عاشق عرفاناتی ..
قربانت صابر

سامی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://martek.blogfa.com

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* ________سلام ____
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* ______به روزشد__
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
http://martek.blogfa.com
....
نطرلطفته علی جان
بازهم بهم سرمی زنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد