سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

بعثت آخرین فرستاده

 

حضرت مهدى (عج):

خداوند محمد را برانگیخت تا رحمتى براى جهانیان باشد و نعمت خود را تمام کند.
مبعث بر همگان گرامی باد

از سخنان آن حضرت:

 

بهترین شما کسی است که برای خانواده و عیالش بهتر باشد.

 

عیدهایتان را با تکبیر و بزرگ شمردن خدا زینت بخشید.

 

کیفر هیچ گناهی چون ظلم زودرس نیست.

 

پرهیزکارترین مردم کسی است که حق بگوید، چه به سودش باشد چه به زیانش.

 

شفاعت من به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی رسد.

 

زیان کار کسی است که از آباد کردن آخرت غافل ماند.

 

هیچ کار خیری را ریاکارانه انجام نده و آن را از روی حیا ترک مکن.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://martek.blogfa.com/

سلام دوست من
بهروزم
ومنتظرت
حتمابیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد