سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

تاج بندگی

 

در مورد حجاب تعریفهایی شنیده بودم اما جواب خانم دکتر آرین این بزرگ شده اروپا و امریکا که به گفته خودش قبل از تحول از حجاب چیزی نمی فهمید لذت دیگری داشت(برنامه کوله پشتی)، ایشان در جواب یکی از آشنایان خود در آمریکا که پرسیده بود: این چیه سرت کرده ای؟

گفتند: این تاج بندگی من است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://martek.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
اپدیت کردی دعوتوازیادبردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پست خوبی بود
خصوصاجواب اون خانوم که خیلی به دلم نشست
اپدیتم
تشریف بیار
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد