سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

میلاد دخت نبی مبارکباد

                میلاد مادر امامان گرامی باد

فاطمه علیها السلام از نگاه امام رضا علیه السلام

امام رضا علیه السلام از پدران بزرگوار خود از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل می کند که پس از ازدواج على و فاطمه (علیهما‌السلام) خداوند عزوجل فرمودند: "اگر على علیه السلام را نمی آفریدم براى دخترت فاطمه همتا و همسرى در روى زمین یافت نمی شد."

 

فاطمه علیها السلام از نگاه امام مهدی علیه السلام

حضرت بقیه الله(عج) فرمودند: "دختر رسول خدا فاطمه علیها السلام براى من سرمشق و الگوى نیکویى است."

 

فاطمه علیها السلام از نگاه امام کاظم علیه السلام

امام کاظم علیه السلام می فرماید: "همانا فاطمه، صدیقه و شهیده است."

 

فاطمه علیها السلام از نگاه امام صادق علیه السلام

مرحوم مجلسى در ضمن روایتى از امام صادق علیه السلام نقل می کند: "فاطمه، صدیقه کبرى است. محور حرکت انبیاء گذشته، معرفت و شناخت حضرت فاطمه بوده است."

 

فاطمه علیها السلام از نگاه امام هادى علیه السلام

آن حضرت در مورد علت نامگذارى حضرت صدیقه طاهره علیها السلام به "فاطمه"، از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلّم نقل می کند: "دخترم فاطمه را بدان جهت فاطمه نامیدند که خداوند عزوجل او و دوستانش را از آتش جهنم به دور نگه می دارد."

برگرفته از سایت تبیان

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هیوا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ق.ظ http://sahi.blogsky.com

امروز قدسیان حرمت هلهله کنان، خاک مدینه را توتیای دیدگانشان می کنند وبر قدم هایی که عطر یاس های بهشت می دهند بوسه ی عشق می زنند و اینگونه کوثر امید و شفاعت، زینت بخش عالمیان می گردد

سامی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ http://martek.blogfa.com/

سلام دوست من
روزتواددخت نبی اکرم برشمامبارکباد
اپدیتم
ومنتظر....و....چشم انتظارقدوم شما
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد