سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

به مناسبت هفته دفاع مقدس


سـراپا اگـر زرد و پـژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چو گلدان خالـی لـب پنـجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم

اگر داغ دل بــود مـا دیــده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم

اگر دل دلـیـــل اسـت آورده ایم
اگر داغ شرط است ما برده ایم

اگـر دشنـه دشـمنـان، گردنیم
اگـر خنـجر دوستـان، گرده ایم

گــواهی بـخـواهیــد، ایـنـک گـواه
همین زخمهایی که نشمرده ایم

دلـی سـر بـلنـد و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم

                                                       
                                                    قیصر امین پور



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ق.ظ http://8051.blogfa.com

مطالب جالبی تو وبلاگ نوشتی یک سری هم به وبلاگ من بزن ضرر نمکنی ( لب تاپ رایگان ) بدون قرعه کشی ( بدون اینکه شما هزینه بپردازید ) منتظر شما موفق باشی

ساناز یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://ghatre-dar-bikaran.blogsky.com

زیبا بود موفق باشی
یا حق

مریم(یک دنیا پدر) دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ http://ydpedar.persianblog.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
ما همان ایلیم ایلی سر به دار
ما همان قومیم قومی مرگ بار
سینه پر آهیم اماآهنین
نسل یوسف های بی پیراهنیم
ما از این بحریم پارو ها کجاست
این نشان پس نوشدارو ها کجاست

محمد رضا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ


سکینه گفتی و کردی کبابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد