سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دوست از دیدگاه شاعران


- (بهار)
زصد رفیق یکی مهربان شود هشدار        
                                         که ترک صحبت یاران مهربان نکنی


- (اجلی)
ذکر شب و روز لبم دوست دوست    
                                    من نه منم هر چه منم اوست اوست


- من از بیگانگان هرگز ننالم                     
                                         که با من هر چه کرد آن آشنا کرد


- این دغل دوستان که می بینی                            
                                                          مگسانند دور شیرینی


- دوست باید جمله عیب مرا                                      
                                                          همچو آئینه روبرو گوید

  نه که چون شانه با هزار زبان                      
                                              پشت سر رفته مو به مو گوید


- (امام خمینی رحمه الله علیه)
عیب از ماست اگر دوست زما مستور است

                      دیده بگشای که بینی همه عالم طور است


- دوستی با مردم دانا نکوست                       
                                            دشمن دانا به از نادان دوست

دشمن دانا بلندت می کند                           
                                          بر زمینت می زند نادان دوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد