سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

۳ سخن از کشکول


آنکه در بخشی از عمر خویش،خواری دانش‌آموزی تحمل
نکند
، در همه زندگی، خواری نادانی کشد.


آنکه بکوشد، به آرزو رسد.


پنهان داشتن آنچه دیده ای، نیکوتر است از آوازه در انداختن از آنچه پنداشته ای.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا آنلاین جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ق.ظ http://asm2.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری و از وبلاگت خوشم اومد نتونستم بهت نگم و می گم من می خوام با تو همکاری یا بهتره بگم تبادل لینک کنم منتظر جوابت هستم

عباس چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

علی اقا حالت چطور است
امیدوارم همیشه ودر همه حال سرزنده و شاداب باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد