سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

عید قربان مبارکباد

پروردگارا تقدیر مرا خیر بنویس، سرنوشتی مبارک، تا هر آنچه را که تو زود می خواهی ما دیر نخواهیم و هر آنچه را که تو دیر می خواهی ما زود نخواهیم.

(دعای عرفه)

عید قربان خجسته باد

 

دعای عرفه 

دعای عرفه/عبدالکریم بی آزار شیرازی 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام وبلاگنویس محترم وبلاگ عالی داری .

از مطالب زیبایتان استفاده کردم موفق باشی.

من هم از صمیم قلب عید سعید قربان به شما مبارک و

خجسته باد . من هم به همین مناسبت آپم اگر سر بزنی

خوشحال میشم .

التماس دعا

طلوع یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://darhavaidost.blogfa.com

وبلاگ من

بی نشان دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://w

سلام
خوبین؟
وبلاگم بعد مدتها بروز شد
خوشحال میشم اگه به وبلاگم بیاین
عید قربان پیشاپیش تبریک میگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد