سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

حضرت فاطمه (س( از دیدگاه ائمه و امام خمینی

 

خداوند متعالی در سوره مبارکه کوثر:

وجود شریف او را خیر کثیر و برکت و نعمت جاویدان خوانده است

 

امیرالمؤمنین علی علیه‏السلام:

« یک‏بار این زن در طول دوران زندگی زناشویی مرا به خشم نیاورد، یک‏بار از دستور من سرپیچی نکرد »

 

امام مهدی(عج):

« دختر پیامبر خدا، فاطمه زهرا علیهاالسلام، برای من سرمشق و الگوی نیکویی است »

 

شهادت مظلومانه ام الائمه حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و رحلت فرزند بزرگوارش امام خمینی (ره) تسلیت باد.

 

امام خمینی رحمة ‏الله:

« یک زن به دنیا آمد که نمونه انسان است، یک زن به دنیا آمد که تمام هویت انسانی در او جلوه‏گر است »

 

امام خمینی رحمة ‏الله:

« در مقابل جباری ایستاد که اگر مردها نفس می‏کشیدند، همه را می‏کشتند و نترسید و ایستاد و محکوم کرد حکومت را ... »

 

سوگنامه یاس

 

حضرت زهرا علیهاالسلام از منظر امام خمینی رحمه‏الله

 

امام خمینی و حضرت فاطمه (س(

 

مروری بر زندگینامه امام خمینی(ره)