سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

۳ تا عکس

فکر نمی کردم گوشی تلفنم که هیچ امکاناتی نداره، بجز یه دوربین که اون جهت تفنن گذاشتند خوب عکس بگیره. ولی پیش دوستان که یکی آخرین مدل نوکیا داشت و یکی هم آخرین مدل سونی اریکسون روسفیدم کرد.

ایل گلی تبریز 

مسیر تبریز میانه (قره چمن) 

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام خدمت شما وبمستر گرامی

سیستم مدیریت حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک شما را به فعالیت در این شبکه گسترده که دارای پیشرفته ترین و حرفه ای ترین سیستم مدیریت تبلیغات و کسب درآمد می باشد ، دعوت می نماید.

شما همکار گرامی قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار عالی ، از طریق سایت خود کسب درآمد نموده و یا با عضویت در این سیستم بازدید سایت خود را به شکل باورنکردنی افزایش دهید و بازدیدکنندگان خود را به صورت هدفمند به سیستم خود فراخوانید....
توضیحات بیشتر در پایگاه اینترنتی پارسیان کلیک

با سپاس
مدیریت حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک
www.parsian-click.com

خلیل غلامی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://tabrizfoto.blogfa.com

وبلاگ شما رو با نظری که گذاشته بدی نگاه کردم. بیش تر ای وبلاگ گزارش های مذهبی ست. ولی عکی با دوربین همراه گرفته بودی که به نظر خودت خوب در اومده بود. من نمی دانم چرا گله کردی از من و نمی دانم که اهل تبریز هستی یا نه. اما جلسات ما در خانه ی عکاسان تبریز روزهای چهارشنبه ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر است و هیچ کلاس عکاسی را نمیشناسم که خوب بوده باشد. اگر نظرت رو تایید نکرده بودم شرمنده ام.
و اما آثاری که گذاشتی روی صفحه وبلاگت چندان خوشایند نیستند. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد