سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

سرآغاز...

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

اربعین حسینی

سلام

نوشتن و قلم خوب را خیلی دوست دارم ولی هیچگاه قلم زیبایی نداشتم و نوشته هایم به دلم نمی نشست. به همین جهت بیشتر مطالعه و تحقیق کرده و از دیگران می نویسم تا خودم.

و در مورد اربعین هم چیزی برای نوشتن تو ذهنم نبود و اگر هم بود قلمی نبود برای نوشتن، دو شرط اصلی برای نوشتن.

تا اینکه دوست عزیز و همراه همیشگی ام در وبلاگم سامی جان برای پست اربعینم نظری گذاشته بود که انصاف حکم می کرد مطلب خود را حذف و مطلب ایشان را می آوردم. که بعنوان پست جدید در پائین می آورم.

در ضمن برای دیدن مطلب خودش در مورد اربعین در وبلاگ سامی اینجا کلیک کنید.

السلام علیک یا اباعبدالله

درود خدا برتو ای خون خدا ای فرزند فاطمه

ای سرور شهیدان! چهل شب است که پایه های عرش

از ندای « قد قتل الحسین»

در لرزش است و قلبهای مریدانت ازسوگ تو

حسین جان! چهل شب از عصر عاشورا می گذرد عصری که

خیمه ها یتان

در آتش نفرت اهل کینه سوخت و کاروان عزیزانت نیز در

 

اسارتشان

ولی هنوز غروب رنگ خون دارد و ...منتظر

منتظر روزی که اجابت شود فریاد « این الطالب بدم المقتول کربلا»

با ندای آسمانی اناالمهدی فرزندت اباصالح

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* ________سلام ____
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* ______به روزشد__
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
http://martek.blogfa.com
خوشحال می شم سربزنی
موفق باشی
بدرود
.
.
.
.
.

نامردچرانگفتی به روزی... :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد